Ansøg om stand

TILMELD DIG

NYHEDER OG INSPIRATION DIREKTE I INDBAKKEN

ANSØG NU!

AARHUS // 7.-8. OKTOBER

ANSØG NU!

KØBENHAVN // 4.-5. NOVEMBER

Ofte stillede spørgsmål

Er der en ansøgningsfrist?

Vi vurderer ansøgninger løbende, og der er derfor ikke nogen deadline på ansøgninger til vores markeder. Men vi opfordrer til at søge i så god tid som muligt, da der er et begrænset antal stande på hvert marked.

Jeg har sendt en ansøgning. Hvornår kan jeg forvente at få svar?

Efter du har trykket “ansøg” vil næste side være din bekræftelse på, at vi har modtaget din ansøgning til vores marked.

Når vi har modtaget din ansøgning behandler vi den først selv og dernæst sammen med vores jury.

Vi behandler ansøgningerne løbende og så snart det er blevet afgjort om din ansøgning kan godkendes vil du modtage en besked fra os. Heraf fremgår det, hvilken stand vi kan tilbyde.

VIGTIGT – Du er først sikret en stand, når du har modtaget en endelig bekræftigelsesmail på din stand. Hvis du bliver tildelt en stand, vil du inden for få dage modtage en faktura. Så snart fakturaen er betalt er din stand garanteret.

Må jeg dele min stand med en anden designer?

Ja, det må du gerne, men dette kræver en godkendelse fra FindersKeepers. Er I to designere, der ønsker at dele en stand, skal I sende os en fælles ansøgning, hvor I præsenterer begge brands.

Hvilken type stand kan jeg ansøge om?

Til FindersKeepers Designmarkeder København og Aarhus tilbydes tre forskellige standkategorier: DESIGN, SUPER og NEWKEEPER. Til FindersKeepers X Nordhavn tilbydes der designstande i forskellige størrelser. Klik på “Standkategorier, tilkøb & priser” ovenfor og læs mere.

Kan jeg leje et bord?

Du kan leje et bord hos os, der måler 0,80 x 180 cm.

Vi anbefaler altid at gøre noget helt ekstraordinært ud af sin stand, og tænke udover den traditionelle markedsstand hvor der opsættes et bord og stole.

Kan jeg leje en bagvæg og tøjstativ?

Du kan leje bagvæg hos os. Vores bagvægge er 2,20 meter, 19 mm tykke og produceret i sort MDF. Vi anbefaler alle som ønsker at udstille artworks, prints eller som vil gøre deres stand mere afskærmet, at leje en bagvæg. Det giver et flot æstetisk udtryk og passer godt ind i den visuelle identitet hos FindersKeepers.

Vi udlejer også tøjstativer, dog kun til markedet i København.

Hvad er en NewKeeper-stand og hvem kan ansøge om dette?

Vores NewKeeper-stande er dedikeret til de helt nye designere. Det er vores måde at hjælpe nye og upcoming designere på, ved at tilbyde en billig måde de kan deltage i vores markeder – vi giver endda nogle standene væk gratis!

For at komme i betragtning til en NewKeeper stand må du ikke have deltaget i af vores markeder førDu ansøger på samme måde som alle andre, men vælger blot en NewKeeper stand i ansøgningsformularen.

Der er ikke NewKeeper stande til FindersKeepers X Nordhavn event.

Hvad er inkluderet i min stand?

Medmindre andet fremgår af standkategorien er det kun gulvpladsen der inkluderet . Hvis du ønsker at leje stole, borde, strøm og bagvægge skal dette bestilles separat. Af hensyn til det æstetiske udtryk opfordrer vi til at leje en bagvæg – særligt for jer, som sælger plakater, print, tryk m.m. vil dette være en absolut fordel.

Hvordan fungerer det med sælgerskilte?

Alle stande vil blive opkrævet et depositum på 100 kr. for 2 sælgerskilte – de 100 kr. får du selvfølgelig tilbage, når du afleverer skiltene, inden du forlader markedet.

Hvor mange må være på min/vores stand?

Du kan enten vælge at stå alene i din stand eller dele den med én anden. De to udleverede sælgerskilte gælder til de to samme personer hele weekenden. Dvs. ønsker du, at have flere til at hjælpe dig i din stand over weekenden, så skal du betale en ekstra billet pr.person. Hvis du ønsker flere sælgerskilte kan du ligge 50 kr i depositum, som du får tilbage.

Kan jeg give billetter til kunder, venner og bekendte?

Du har mulighed for at tilkøbe op til 25 billetter som du kan bruge til at invitere venner, familie og kunder. Dette gøres via en særlig kode på Billetto.

Til FindersKeepers X Nordhavn er der gratis entré.

Må jeg tage mit eget interiør/bagvægge med?

Du må gerne medbringe eget interiør, men for større installationer som bagvægge mm. er vi nødt til at have besked på forhånd. Dette både af brandrelaterede hensyn og da vi vægter det samlede æstetiske udtryk højt.

Tilmeldingsfrist og afbudsregler

Fristen for at melde afbud er 8 dage fra du modtog din bekræftelsesmail. Dette gælder uanset tidspunkt for modtagelse af faktura. Efter fristen er betaling af faktura bindende uanset om du kan deltage eller ej. 14 dage før markedet er tilmelding og betaling bindende. Dvs. booker du 16 dage før markedet, så har du 2 dage til at melde afbud uden du skal betale.

Dit afbud er først bekræftet, når du har modtaget en mail herom.

Du kan som udgangspunkt ikke få pengene tilbage, når først betalingen er bindende eller du har betalt for din stand. Får du alligevel ikke mulighed for at deltage, kan du kontakte os, og så kan vi undersøge om det er muligt at afsætte din stand til en anden ansøger. Er dette ikke muligt, kan du ikke få pengene tilbage, selvom du ikke deltager på markedet.

Er du så heldig at du har fået tildelt en gratis NewKeeper stand gør vi opmærksom på, at der gælder de samme tidsfrister for at melde afbud, som ovenfor. Melder du afbud efter fristen vil du blive opkrævet prisen for en kategori 1 stand.

Hvor kan jeg finde praktisk information omkring markedet?

Når vi har registreret din indbetaling, vil du modtage en informationsmail med praktiske oplysninger om din deltagelse. Her vil der være information om opstilling og nedtagning af stand, samt anden praktisk viden. Det er først når du har fået denne informationsmail, at du er sikret din stand.

For at vi nemt kan kommunikere med dig løbende, er det super vigtigt at du melder dig ind i den Facebook-gruppe, som fremgår af informationsmailen. Her vil der løbende blive lagt relevant information ud om markedet.

Behøver jeg være CVR registreret?

Nej det behøver du ikke – du er mere end velkommen uanset hvad!