MARKEDSFØRING OG PROMOVERING
Vi gør en kæmpe indsats for at der skal komme en masse dejlige designinteresserede besøgende, men vi får alle meget mere ud af det, hvis I står sammen med os om at sprede budskabet. Når I gør det, kan vi i fællesskab få spredt jer talentfulde designere og iværksættere meget længere ud udover designmarken. Brug eventet som anledning til at aktivere dine egne kommunikationskanaler og skabe omtale for både dig selv om markedet. Jo flere gæster vi kan tiltrække i fællesskab, jo større succes får du!
Vi forventer at du deltager aktivt i promoveringen og poster mindst et opslag på Facebook eller et på Instagram (ikke Instagram Story eller Facebook Story) senest torsdag inden markedet. Hvis du ikke deltager aktivt vil du blive faktureret DKK 400 (excl. moms) til at FindersKeepers promoverer markedet ekstra online.
Nedenfor har vi listet flere ideer til, hvordan du kan hjælpe.
INVITER VENNER OG FAMILIE //
Din mor ejer sikkert allerede dit design, men måske hun køber noget af din nabo på markedet. Og på samme måde kan det være, at din nabos veninde køber noget i din stand. Hvis du sørger for bare 10 gæster, og alle andre designere gør det samme, får vi hurtigt hundredvis ekstra gæster! Så sørg for at invitere både din veninde, din kollega, din svigermor og Tante Oda.
BRUG FACEBOOK //
Vi anbefaler at du inviterer dine Facebook venner til vores Facebook begivenhed. Vi kan se en tydelig sammenhæng mellem deltagere i Facebook begivenheden og succes til eventet. Vi anbefaler også at i deler jeres deltagelse på jeres egne Facebook kanaler og interagerer med os på Facebook, da det øger den online synlighed. Når I deler jeres deltagelse øger i også sandsynligheden for at gæsterne allerede på forhånd er interesserede i at besøge lige netop jer.
Du finder Facebook-eventet her.
BRUG INSTAGRAM //
På samme måde som for Facebook, anbefaler vi du bruger din Instagram profil til at promovere din deltagelse. I så fald må du meget gerne tagge os og bruge hashtagget #FINDERSKEEPERSDK – så kan vi nemlig finde dig og tagge din instagram profil. Vi er selv på Instagram som @finderskeepersdk og har på nuværende tidspunkt over 30.000 følgere. Vi håber selvfølgelig, at du er en af dem.
TIPS MODTAGES GERNE //
Vi lægger en stor indsats i FindersKeepers for at tiltrække en masse designelskere – både forbrugere og professionelle. Det gør vi ved at aktivere vores egne kommunikationskanaler i form af Facebook, Instagram, nyhedsbrev og hjemmeside. Vi skaber synlighed relevante steder i bybilledet. Vi arbejder på at sikre presseomtale og vi sender invitationer ud til butikker, webshops og branchefolk.
Hvis du har kendskab til særlige presserelationer, butikker eller andre branchefolk, du synes skal have en invitation, hvis du kender medier, bloggere eller andre der kunne være interesseret i at skrive om eventet, eller hvis du har andre gode ideer til markedsføring og promovering, så send os dit tip til [email protected]!
FÅ EKSTRA PROMOVERING //
Vi bestræber os på at alle standholdere som standard bliver promoveret på vores hjemmeside som deltagende designbrand – dette forudsat at det fremsendte billedmateriale er i korrekt kvalitet.
Hvis du er interesseret i at blive direkte promoveret på vores andre kommunikationskanaler, Facebook/Instagram/nyhedsbrev tilbyder vi forskellige pakker afhængigt af dit behov. Kontakt os på [email protected] for at høre nærmere.
FÅ EKSPONERING SOM KONKURRENCE SPONSOR //
Skal gæsterne til eventet have mulighed for at deltage i en konkurrence om at vinde et af dine produkter? Som sponsor bliver du fremhævet på vores sociale medier og får dermed værdifuld eksponering, der kan være med til at øge trafikken til din stand og øge kendskabet til dit brand generelt. Nogle af produkterne vil blive anvendt til online konkurrencer på Facebook eller Instagram, andre til en konkurrence til selve eventet, som også bliver annonceret på Facebook.
Hvis du er interesseret i at sponsorere et eller flere af dine produkter, så send en mail mærket ”Sponsorat” til [email protected] med følgende:
- Et smukt billede af produktet i høj kvalitet;
- Dit firma logo på transparent baggrund;
- Produktnavn, hvis relevant;
- Vejl. udsalgspris, så vi ved hvad præmien er værd (mindst 250 kr.)
Hvis dit produkt bliver udvalgt, vil du efterfølgende få nærmere information om, hvad du skal gøre.
DEADLINE FOR SPONSORATER ER SENEST D. 09.12.2018